over pagina

door Farah Cuyvers

Hier kun je een kleine inleiding schrijven.

Het doel van uw over-pagina is om van uw lezers abonnees of klanten te maken. De over-pagina is uw kans om contact te maken met uw lezer, uw waarden te tonen en vertrouwen op te bouwen. Deze pagina gaat eigenlijk niet alleen over jou. Niemand heeft tijd of interesse om te lezen over een persoon die ze niet kennen. De about-pagina gaat over hoe u uw lezer kunt helpen en welk VOORDEEL u te bieden heeft.

Mensen willen je WEL leren kennen, maar eerst moeten ze die connectie voelen en begrijpen wat hebben ze eraan. Ze zullen om je geven, als ze het gevoel hebben dat je om hen geeft.

Je moet precies begrijpen hoe je publiek zich voelt, weten wat ze willen en hoe je een oplossing kunt bieden voor hun probleem. Wspreek zoveel mogelijk in de 'jij'-vorm uit en op een manier alsof je rechtstreeks tot hen spreekt (zoals ik nu rechtstreeks tot jou schrijf). 

 

KRACHTIG CITAAT OF SLOGAN

Hoi! Zijn…     Je naam

JE FUNCTIE

Beschrijf jezelf in een korte alinea. Je kunt wat willekeurige feiten over jezelf opnemen om het leuk en luchtig te maken. Bijvoorbeeld: de naam van je huisdier, iets dat jou uniek maakt, je favoriete soort eten,…

Met meerdere jaren ervaring en een passie voor het begeleiden van creatieve visionairs zoals JIJ, help ik….. in detail beschrijven hoe jij de lezer kunt helpen en wat jij te bieden hebt.

Schrijf op een manier waarmee je laat zien dat je om je lezer geeft. Gebruik zinnen als: Ik wil dat je doet wat het BESTE voor JOU is.

Ga aan de slag met... en download de GRATIS PDF (voeg een link toe aan je freebie).

Laten we persoonlijk worden. Hier is mijn verhaal...

Hier kun je dieper ingaan op jou en je verhaal. Je verhaal vertellen is een manier om je lezer te inspireren en een diepere band te creëren door emotie te gebruiken. Je kunt vertellen hoe het allemaal begon en hoe je merk is gegroeid tot waar het nu is. Of u kunt praten over WAAROM u uw bedrijf bent begonnen. U kunt ook praten over de waarden van uw merk. Je kunt zelfs een stap verder gaan en wat content achter de schermen toevoegen. Dit is een kans om vertrouwen op te bouwen en uw merk menselijker te maken. 

Houd een paar dingen in gedachten terwijl u uw persoonlijke verhaal deelt:
- geven ze daar iets om?

– laat dat ze iets voelen?
- kunnen ze betrekking hebben?

Meer ideeën om op te nemen:
– jouw WAAROM: redenen waarom je doet wat je doet? Wat beweegt jou?
– jouw MISSIE: wat wil je veranderen/creëren? Wat zijn jouw waarden?
– jouw VISIE: waar gaat deze baby heen? waar geloof jij in?

Let op: probeer het kort te houden. Niemand leest graag een lange tekst op een website. Als je geen freebie of een kleine bonus te bieden hebt; je kunt een link toevoegen naar je laatste blogposts of een video,... Iets om ze op je website te houden en niet weg te klikken!

Hier kun je een krachtige zin of citaat schrijven.

TITEL VAN JE FREEBIE

Hier komt je ondertitel.
Inclusief: BONUS schrijf hier de naam van uw bonus

Vul hierboven je beste e-mailadres in om het rechtstreeks naar je inbox te sturen. *Alleen goede vibes

*Voer hier uw inschrijfformulier van uw e-mailprovider in. DEZE TEKST IS INFORMATIEF, VERWIJDER MIJ ALVORENS TE PUBLICEREN.

© 2022 | Ontworpen door Passie naar winst | Voorwaarden